Varmepumpe vagtordning
Inden opkald til vores vagt kan du med fordel selv kontrollere følgende:
- Er der strøm til din varmepumpe, både udedelen og indedelen?
- Kontrollér at udedelen er fri for blade, græs m.m. eller frost/fygesne om vinteren.
- Er der vand på dit anlæg? Kontrollér at bartryk ligger inden for normalområdet.
- Aflæs fejlkoden i displayet eller kontrollér for evt. andre fejlbeskeder.
- Forsøg at aktivere el-patron på din varmepumpe for midlertidig afhjælpning.
Hvis varmepumpe kører igen efter aktivering af el-patron, kontakt os venligst førstkommende hverdag for nærmere aftale om servicebesøg.
Vagtnumre og vagttider:
I sommersæsonen (1. maj – 30. september)
I sommersæsonen skal der ringes på vores hovednummer 38 100 500 inden for normal arbejdstid.
I fyringssæsonen (1. oktober – 30. april)
I fyringssæsonen har vi mulighed for at sende en tekniker ud til afhjælpning i tilfælde af manglende varme. Ved manglende varmt vand beder vi dig kontakte førstkommende hverdag.
Du skal dog ringe til os inden kl. 19.30 for at få hjælp samme dag.
Udenfor normal arbejdstid (se tider nedenfor) ring på
70 26 28 28 – og få hjælp ved akut varmebehov.
Mandag til torsdag:
16.00 – 19.30
Fredag:
15.00 – 19.30
Weekend og helligdage:
8.00 – 19.30
Vores vagtordning gælder også for kunder, der har købt en ny varmepumpe igennem os, i hele garantiperioden og i fyringssæsonen, også uden for normal arbejdstid.
Vi sørger for, at du hurtigst muligt (eller efter anden aftale), har en af vores tekniker ude hos dig til at afhjælpe problemet.
I sommersæsonen fra 1. maj – 30. september kører vi kun ud indenfor normal arbejdstid.
OBS!
Vagten er kun til afhjælpning af en akut opstået situation, såsom rørsprængninger eller ved manglende varme i fyrringsæsonen.
Vær opmærksom at mails ikke blive besvaret uden for normal arbejdstid. Har du et akut problem, er det vigtigt at du ringer.